لطیفه و جک (1) - لطیفه و جک - اس ام اس خنده دار
 
درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ خودتون خوش اومدید.مطمئن باشید ضرر نمی کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آزاد و آدرس meshkot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






نوجوونهای ایرانی




 
 

لطیفه و جک (1) - لطیفه و جک - اس ام اس خنده دار

1)  غضنفر زنگ میزنه رستوران میگه: غذا چی دارین" خانومه میگه: پیتزا"جوجه کباب"کوبیده"مرغ"استیک و... غضنفر میگه" خوش به حالتون" ما آش داریم.

 

2)  نردههای اتوبان رو میدن غضنفر رنگ بزنه" روز اول 6کیلومتر" روز دوم 4کیلومتر" روز سوم 2کیلومتر" میگن چرا هر روز کمتر رنگ میزنی؟ میگه: من بیشتر نمیتونم کار کنم" چون هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم.

3)  غضنفر از آموزشگاه رانندگی برمیگشته" ازش میپرسن چطور بود؟ میگه: فضا خیلی معنوی بود هر طرف که می پیچیدم مربی میگفت: یا ابوالفضل.

4)  به غضنفر میگن تولدت چه ماهیه؟ میگه: آذر" میگن چه سالی؟ میگه: هر سال.

1)  غضنفر میره بانک وام بگیره " ضامن نداشت " منفجر میشه.

 

2)  غضنفر قهرمان شنا میشه" ازش میپرسن شما از کجا شروع کردید؟ میگه: از زمین خاکی.

3)  پلیس جلوی ماشین غضنفر رو میگیره و میگه: گواهینامه" کارت ماشین" بیمه نامه. غضنفر میگه چی کار کنم؟  جمله بسازم!!؟

4)  غضنفر میره کولر بخره" فروشنده میگه: آبی باشه" غضنفر میگه" نه" اگه قرمزشو دارین بدین.

5)  غضنفر میره بدنسازی" مربی بهش میگه: هفته اول بدنت درد میگیره" غضنفر میگه: خب من میرم از هفته دوم میام.

1)  اصفهانیه مسابقه رالی شرکت میکنه: وسط راه مسافر سوار میکنه.

 

3)  بچه اصفهانیه میگه بابا املا بیست شدم. باباش میگه: خاک تو سرت" مگه ده جه عیبی داره بیخودی این همه خودکار مصرف میکنی.

4)  اصفهانیه برای بچه اش اسمارتیس میخره " روش مینویسه هر هشت ساعت یک عدد.

5)  به اصفهانیه میگن وقتی سردت شد چیکار میکنی؟ میگه: میرم بغل بخاری میگن اگه خیلی سردت شد چیکار میکنی؟ میگه خب میچسبم به بخاری" میگن اگه خیلی خیلی سردت شد چیکار میکنی؟ میگه: خب بخاری رو روشن میکنم.

6)  اصفهانیه میره سربازی وقتی برمیگرده" بابا و داداششو با کلی ریش میبینه و میزنه زیر گریه و میگه بگین چی شده من طاقتش رو دارم" باباش میگه هیچی" دو ساله رفتی سربازی ریش تراش رو با خودت بردی.

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:45 بعد از ظهر ::  نويسنده : یه آدم خوب